


APIE
Nuolatinis keitimasis ir evoliucija – neišvengiamas procesas, kuris neaplenkia nė vieno prekių ženklo, nė vienos organizacijos. Tačiau kaip šią kaitą atpažinti, kaip ją laiku įprasminti strategijoje, kaip sudėlioti atsinaujinimo veiksmų logiką, biudžetą, komunikacijos planą, kaip ir su kieno pagalba atsinaujinusią tapatybę įžodinti ir įvaizdinti, kaip apie pokyčius pranešti svarbiausioms auditorijoms – klientams, darbuotojams, partneriams, plačiajai visuomenei, ir kada reikia tik kosmetinio įvaizdžio remonto, o kada – tikrų tikriausios revoliucijos, su pavadinimo keitimu ar net esminiais pokyčiais organizacijos strategijoje?
KONFERENCIJOJE

Aktualios įžvalgos iš pokyčių epicentro
Laikas keistis – laikas kalbėti apie tai iš esmės. Šioje konferencijoje nagrinėsime, kaip prekių ženklai išlaiko tapatybę ir kartu žengia į naują etapą.

Realūs atvejai – be pagražinimų
Dalinsimės gyvomis istorijomis iš lietuviškų prekės ženklų transformacijos kelionių. Kas veikė? Kas – ne? Ir ką iš to galime išmokti?

Ekspertai, kurie kalba retai, bet svariai
Scenoje – pripažinti vardai, kurių žvilgsnis gilus, o mintys – strategiškai reikšmingos.

Tikros pažintys
Mažesnis dalyvių skaičius - mūsų konferencijose dalyvauja 120-150 dalyvių - leidžia atrasti tikrąsias pažintis. Savo renginiais kuriame bendruomenę, į kurią tiesiog gera grįžti.

Erdvė augimui
Klausimai, kurie skatina mąstyti. Atsakymai, kurie virsta veiksmais. Patirtys, kurios įkvepia judėti toliau – aiškiau, drąsiau, tvirčiau. Apie tai ir yra slaptas planas - mes palydime į veikimą.

Patikima kokybė
Renginio organizatoriai – patyrusi komanda, kuri jau 8 metus kuria turinį, atliepiantį laiką ir žmones. Čia kiekviena detalė apgalvota.
PRANEŠĖJAI

Ikoniški prekės ženklai laikinumo kontekste: kaip mylimam lietuviškam ženklui drąsiai keisti išraišką, bet išlaikyti savo esmę? „Žalgirio“, „Kino pavasario“ ir „Šiaulių banko“ virsmo į „Artea“ atvejai.
AUGUSTINAS
PAUKŠTĖ
Strateginės ženklodaros ir skaitmeninio dizaino agentūros „andstudio“ bendrakūrėjas ir kūrybos vadovas
Ryškiausi metų nacionaliniai rebrendingai, procesų užkulisiai iš pirmų lūpų

Evoliucija ar revoliucija: kada reikia tik kosmetinio,
o kada – kapitalinio organizacijos įvaizdžio remonto?
Prof. dr. DOMINYKA VENCIŪTĖ
Rebrendingo prielaidos ir logika iš rinkodaros teorijos perspektyvos, praktiniai patarimai ruošiantis ir vykdant
Konsultacijų įmonių „Persona Cognita“ ir „The Promise“ bendrakūrėja, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto programų direktorė, dėstytoja

„Slapta meilė“ – kaip seną legendą paversti Vilniaus turizmo veidu ir sėkmingu verslu?
Atvejo pristatymas iš pirmų lūpų
JULIJA JANUS
Kūrybinės vietokūros ekspertė, dizainerė, kuratorė, prekių ženklų „Julia Janus“ ir „Slapta meilė“ įkūrėja, Stiklo kvartalo ir Jono Meko Skersvėjo Vilniuje projektų iniciatorė
BILIETAI
Ankstyvieji
99€
Kaina galioja iki
2025.07.20
Standartiniai
139€
Kaina galioja nuo
2025.07.21
Vėlyvieji
189€
Kaina galioja nuo
2025.10.01
RENGINIŲ AKIMIRKOS
ATSILIEPIMAI
PRENUMERUOKITE NAUJIENAS
Užsiregistruokite ir pirmieji sužinokite naujienas apie konferenciją