top of page
bird.png

Vilnius

Spalio 16 d., 2025

Rebrendingo ABC:

nauji laikai – nauji mes

BIRD.png
BIRD.png

APIE

Nuolatinis keitimasis ir evoliucija – neišvengiamas procesas, kuris neaplenkia nė vieno prekių ženklo, nė vienos organizacijos. Tačiau kaip šią kaitą atpažinti, kaip ją laiku įprasminti strategijoje, kaip sudėlioti atsinaujinimo veiksmų logiką, biudžetą, komunikacijos planą, kaip ir su kieno pagalba atsinaujinusią tapatybę įžodinti ir įvaizdinti, kaip apie pokyčius pranešti svarbiausioms auditorijoms – klientams, darbuotojams, partneriams, plačiajai visuomenei, ir kada reikia tik kosmetinio įvaizdžio remonto, o kada – tikrų tikriausios revoliucijos, su pavadinimo keitimu ar net esminiais pokyčiais organizacijos strategijoje? 

KONFERENCIJOJE

Ellipse 34.png

Aktualios įžvalgos iš pokyčių epicentro

Laikas keistis – laikas kalbėti apie tai iš esmės. Šioje konferencijoje nagrinėsime, kaip prekių ženklai išlaiko tapatybę ir kartu žengia į naują etapą.

Ellipse 34.png

Realūs atvejai – be pagražinimų

Dalinsimės gyvomis istorijomis iš lietuviškų prekės ženklų transformacijos kelionių. Kas veikė? Kas – ne? Ir ką iš to galime išmokti?

Ellipse 34.png

Ekspertai, kurie kalba retai, bet svariai

Scenoje – pripažinti vardai, kurių žvilgsnis gilus, o mintys – strategiškai reikšmingos. 

Ellipse 34.png

Tikros pažintys

Mažesnis dalyvių skaičius - mūsų konferencijose dalyvauja 120-150 dalyvių - leidžia atrasti tikrąsias pažintis. Savo renginiais kuriame bendruomenę, į kurią tiesiog gera grįžti.

Ellipse 34.png

Erdvė augimui

Klausimai, kurie skatina mąstyti. Atsakymai, kurie virsta veiksmais. Patirtys, kurios įkvepia judėti toliau – aiškiau, drąsiau, tvirčiau. Apie tai ir yra slaptas planas - mes palydime į veikimą.

Ellipse 34.png

Patikima kokybė

Renginio organizatoriai – patyrusi komanda, kuri jau 8 metus kuria turinį, atliepiantį laiką ir žmones. Čia kiekviena detalė apgalvota.

PRANEŠĖJAI

Augustinas.png
Ikoniški prekės ženklai laikinumo kontekste: kaip mylimam lietuviškam ženklui drąsiai keisti išraišką, bet išlaikyti savo esmę? „Žalgirio“, „Kino pavasario“ ir „Šiaulių banko“ virsmo į „Artea“ atvejai.

AUGUSTINAS

PAUKŠTĖ

Strateginės ženklodaros ir skaitmeninio dizaino agentūros „andstudio“ bendrakūrėjas ir kūrybos vadovas


Ryškiausi metų nacionaliniai rebrendingai, procesų užkulisiai iš pirmų lūpų
linkedin.png
Dominyka Venciūtė.png
Evoliucija ar revoliucija: kada reikia tik kosmetinio,
o kada – kapitalinio organizacijos įvaizdžio remonto? 

Prof. dr. DOMINYKA VENCIŪTĖ

Rebrendingo prielaidos ir logika iš rinkodaros teorijos perspektyvos, praktiniai patarimai ruošiantis ir vykdant

Konsultacijų įmonių „Persona Cognita“ ir „The Promise“ bendrakūrėja, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto programų direktorė, dėstytoja

linkedin.png
Julija Janus.png
„Slapta meilė“ – kaip seną legendą paversti Vilniaus turizmo veidu ir sėkmingu verslu?
Atvejo pristatymas iš pirmų lūpų

JULIJA JANUS

Kūrybinės vietokūros ekspertė, dizainerė, kuratorė, prekių ženklų „Julia Janus“ ir „Slapta meilė“ įkūrėja, Stiklo kvartalo ir Jono Meko Skersvėjo Vilniuje projektų iniciatorė

linkedin.png

BILIETAI

Ankstyvieji
99€
Kaina galioja iki
2025.07.20
Standartiniai
139€
Kaina galioja nuo
2025.07.21
Vėlyvieji
189€
Kaina galioja nuo
2025.10.01

RENGINIŲ AKIMIRKOS

ATSILIEPIMAI

„Dėkoju už puikiai organizuotą ir itin vertingą konferenciją. Turinio kokybė ir aktualumas buvo nepriekaištingi. Praktinės žinios, perduodamos žmonių, kurie ne tik kalba, bet ir veikia, yra neįkainojamos. Konferencija išsiskyrė aukščiausio lygio organizacija – nuo vietos pasirinkimo iki kruopščiai atrinktų rėmėjų bei partnerių."

Lina Gudinienė

leidyklos „Skanios knygos“ įkūrėja, leidėja, tarptautinių eksporto skatinimo projektų kuratorė, keliautoja

PRENUMERUOKITE NAUJIENAS

Užsiregistruokite ir pirmieji sužinokite naujienas apie konferenciją

Ačiū!

bottom of page