


APIE
Nuolatinis keitimasis ir evoliucija – neišvengiamas procesas, kuris neaplenkia nė vieno prekių ženklo, nė vienos organizacijos. Tačiau kaip šią kaitą atpažinti, kaip ją laiku įprasminti strategijoje, kaip sudėlioti atsinaujinimo veiksmų logiką, biudžetą, komunikacijos planą, kaip ir su kieno pagalba atsinaujinusią tapatybę įžodinti ir įvaizdinti, kaip apie pokyčius pranešti svarbiausioms auditorijoms – klientams, darbuotojams, partneriams, plačiajai visuomenei, ir kada reikia tik kosmetinio įvaizdžio remonto, o kada – tikrų tikriausios revoliucijos, su pavadinimo keitimu ar net esminiais pokyčiais organizacijos strategijoje?
KAM SKIRTA ŠI KONFERENCIJA?
-
Prekių ženklų įkūrėjams ir produktų kūrėjams, nepriklausomai nuo industrijos
-
Privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų vadovams
-
Atsakingiems už prekių ženklų strategiją ir vadybą specialistams
-
Rinkodaros ir komunikacijos, įvaizdžio ir reputacijos ekspertams
-
Pardavimų komandų vadovams ir pardavimų vadybininkams
-
Žmogiškųjų išteklių ir personalo valdymo specialistams
-
Dirbantiems klientų aptarnavimo srityje
-
Didelėms organizacijoms ir solo verslams
-
Strategams ir įgyvendintojams
-
Viešųjų ryšių projektų vadovams ir grafikos dizaineriams
-
Kūrybininkams ir vadybininkams
-
Verslų savininkams ir investuotojams
KONFERENCIJOJE
Aktualios įžvalgos iš pokyčių epicentro
Laikas keistis – laikas kalbėti apie tai iš esmės. Šioje konferencijoje nagrinėsime, kaip prekių ženklai išlaiko tapatybę ir kartu žengia į naują etapą.
Realūs atvejai – be pagražinimų
Dalinsimės gyvomis istorijomis iš lietuviškų prekės ženklų transformacijos kelionių. Kas veikė? Kas – ne? Ir ką iš to galime išmokti?
Ekspertai, kurie kalba retai, bet svariai
Scenoje – pripažinti vardai, kurių žvilgsnis gilus, o mintys – strategiškai reikšmingos.
Tikros pažintys
Mažesnis dalyvių skaičius - mūsų konferencijose dalyvauja 120-150 dalyvių - leidžia atrasti tikrąsias pažintis. Savo renginiais kuriame bendruomenę, į kurią tiesiog gera grįžti.
Erdvė augimui
Klausimai, kurie skatina mąstyti. Atsakymai, kurie virsta veiksmais. Patirtys, kurios įkvepia judėti toliau – aiškiau, drąsiau, tvirčiau. Apie tai ir yra slaptas planas - mes palydime į veikimą.
Patikima kokybė
Renginio organizatoriai – patyrusi komanda, kuri jau 8 metus kuria turinį, atliepiantį laiką ir žmones. Čia kiekviena detalė apgalvota.
PRANEŠĖJAI

Ikoniški prekės ženklai laikinumo kontekste: kaip mylimam lietuviškam ženklui drąsiai keisti išraišką, bet išlaikyti savo esmę? „Žalgirio“, „Kino pavasario“ ir „Šiaulių banko“ virsmo į „Artea“ atvejai.
AUGUSTINAS
PAUKŠTĖ
Strateginės ženklodaros ir skaitmeninio dizaino agentūros „andstudio“ bendrakūrėjas ir kūrybos vadovas
Ryškiausi metų nacionaliniai rebrendingai, procesų užkulisiai iš pirmų lūpų

Evoliucija ar revoliucija: kada reikia tik kosmetinio,
o kada – kapitalinio organizacijos įvaizdžio remonto?
Prof. dr. DOMINYKA VENCIŪTĖ
Rebrendingo prielaidos ir logika iš rinkodaros teorijos perspektyvos, praktiniai patarimai ruošiantis ir vykdant
Konsultacijų įmonių „Persona Cognita“ ir „The Promise“ bendrakūrėja, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto programų direktorė, dėstytoja

„Slapta meilė“ – kaip seną legendą paversti Vilniaus turizmo veidu ir sėkmingu verslu?
Atvejo pristatymas iš pirmų lūpų
JULIJA JANUS
Kūrybinės vietokūros ekspertė, dizainerė, kuratorė, prekių ženklų „Julia Janus“ ir „Slapta meilė“ įkūrėja, Stiklo kvartalo ir Jono Meko Skersvėjo Vilniuje projektų iniciatorė

Nauji laikai – nauji mes: kaip nuolat likti industrijos viršūnėje inovuojant ir laiku užimant laisvą nišą?
ROBERTAS
KALINKINAS
Startuolio TINGIT atvejo pristatymas iš pirmų lūpų
Mados industrijos inovatorius, prekių ženklų „Robert Kalinkin“ ir „Tingit“ bendrakūrėjas

Teisinis brendingo ir rebrendingo kontekstas: ko nepamiršti visą dėmesį sutelkus tik į kūrybinius atsinauijinimo sprendimus?
JOVITA MORTA
GABNĖ
Teisinės prielaidos, tarptautiniai ir lokalūs pavyzdžiai,
praktiniai patarimai ruošiantis
Ginčų sprendimo, pramogų ir technologijų teisės advokatų kontoros GABNĖ.GABNYS vadovaujančioji partnerė

Penki dešimtmečiai pokyčių: kaip išlikti tarp lyderiaujančių prekės ženklų nepaisant kartų kaitos iššūkių?
ONA
NEVINSKIENĖ
Ilgametė Vilniaus prekybos
centro CUP generalinė direktorė

Du agentūros „Integrity“ rebrendingai:
pirmas – „iš reikalo“, antras – „dėl grožio“, ir kiti pavyzdžiai iš ilgametės praktikos.
DAIVA
LIALYTĖ
Ryšių su visuomene ekspertė, komunikacijos agentūros „Integrity“ įkūrėja ir vadovė, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto partnerystės docentė

Rebrendingo proga jaukinamės video turinį: kaip nustoti bijoti kameros ir apie save įtaigiai kalbėti ne tik žodžiais, bet ir vaizdais?
EIMANTAS
KAČERGIS
Vaizdo turinio ekspertas, video paslaugų įmonės „Mobili medija” įkūrėjas ir vadovas

Ko verslas gali pasimokyti iš drąsaus žmogaus: nuo žurnalo vaikams redaktorės iki garsiausio Lietuvoje suknelių prekės ženklo.
ANA
SAVICKA
Tarptautinio suknelių prekių ženklo „Undress“ įkūrėja ir vadovė, drabužių siuvimo įmonės „First Priority“ bendrasavininkė
PANELINĖ DISKUSIJA
TEMA
Naujojo veido kūrimas iš arti:
kaip žinoti, kad laikas rebrendingui atėjo, ir ką daryti po to?

Diskusiją moderuoja
Dokt. RŪTA LAPINSKIENĖ
Konsultacijų įmonės „The Promise“ bendrakūrėja, ISM Vadybos
ir ekonomikos universiteto doktorantė ir dėstytoja, konsultantė
Diskusijoje dalyvauja:

VAIDA BUDRIENĖ
Rinkodaros ir komunikacijos
ekspertė, „Delfi“

MEDA JONAITYTĖ
Vizualinės komunikacijos
ekspertė, „The Critical“

ASTA MIKALAJŪNIENĖ
Žmogiškųjų išteklių valdymo ir darbdavio identiteto formavimo ekspertė, „DID Moons“

LINA MASS
Prekių ženklų strategijos ir ženklodaros ekspertė, „Dizainerių sambūris“

JURGITA SKIOTYTĖ NORVAIŠIENĖ
Organizacijų vadybos ekspertė,
Visagino kultūros centras
BILIETAI
Ankstyvieji
99€
Kaina galioja iki
2025.08.31
Standartiniai
139€
Kaina galioja iki
2025.10.01
Vėlyvieji
189€
Kaina galioja nuo
2025.10.01
KLAUSIATE – ATSAKOME
RENGINIŲ AKIMIRKOS
Nuotraukos: Jurgitos Kunigiškytės
ATSILIEPIMAI
PRENUMERUOKITE NAUJIENAS
Užsiregistruokite ir pirmieji sužinokite naujienas apie konferenciją















