top of page
bird.png

Vilnius, Cyber City

Spalio 16 d., 2025

Rebrendingo ABC:

nauji laikai – nauji mes

BIRD.png
BIRD.png

APIE

Nuolatinis keitimasis ir evoliucija – neišvengiamas procesas, kuris neaplenkia nė vieno prekių ženklo, nė vienos organizacijos. Tačiau kaip šią kaitą atpažinti, kaip ją laiku įprasminti strategijoje, kaip sudėlioti atsinaujinimo veiksmų logiką, biudžetą, komunikacijos planą, kaip ir su kieno pagalba atsinaujinusią tapatybę įžodinti ir įvaizdinti, kaip apie pokyčius pranešti svarbiausioms auditorijoms – klientams, darbuotojams, partneriams, plačiajai visuomenei, ir kada reikia tik kosmetinio įvaizdžio remonto, o kada – tikrų tikriausios revoliucijos, su pavadinimo keitimu ar net esminiais pokyčiais organizacijos strategijoje? 

KAM SKIRTA ŠI KONFERENCIJA?

  • Prekių ženklų įkūrėjams ir produktų kūrėjams, nepriklausomai nuo industrijos 

  • Privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų vadovams

  • Atsakingiems už prekių ženklų strategiją ir vadybą specialistams

  • Rinkodaros ir komunikacijos, įvaizdžio ir reputacijos ekspertams

  • Pardavimų komandų vadovams ir pardavimų vadybininkams

  • Žmogiškųjų išteklių ir personalo valdymo specialistams

  • Dirbantiems klientų aptarnavimo srityje

  • Didelėms organizacijoms ir solo verslams

  • Strategams ir įgyvendintojams

  • Viešųjų ryšių projektų vadovams ir grafikos dizaineriams

  • Kūrybininkams ir vadybininkams

  • Verslų savininkams ir investuotojams

KONFERENCIJOJE

Ellipse 34.png

Aktualios įžvalgos iš pokyčių epicentro

Laikas keistis – laikas kalbėti apie tai iš esmės. Šioje konferencijoje nagrinėsime, kaip prekių ženklai išlaiko tapatybę ir kartu žengia į naują etapą.

Ellipse 34.png

Realūs atvejai – be pagražinimų

Dalinsimės gyvomis istorijomis iš lietuviškų prekės ženklų transformacijos kelionių. Kas veikė? Kas – ne? Ir ką iš to galime išmokti?

Ellipse 34.png

Ekspertai, kurie kalba retai, bet svariai

Scenoje – pripažinti vardai, kurių žvilgsnis gilus, o mintys – strategiškai reikšmingos. 

Ellipse 34.png

Tikros pažintys

Mažesnis dalyvių skaičius - mūsų konferencijose dalyvauja 120-150 dalyvių - leidžia atrasti tikrąsias pažintis. Savo renginiais kuriame bendruomenę, į kurią tiesiog gera grįžti.

Ellipse 34.png

Erdvė augimui

Klausimai, kurie skatina mąstyti. Atsakymai, kurie virsta veiksmais. Patirtys, kurios įkvepia judėti toliau – aiškiau, drąsiau, tvirčiau. Apie tai ir yra slaptas planas - mes palydime į veikimą.

Ellipse 34.png

Patikima kokybė

Renginio organizatoriai – patyrusi komanda, kuri jau 8 metus kuria turinį, atliepiantį laiką ir žmones. Čia kiekviena detalė apgalvota.

PARTNERIAI

CUP_PC_White_edited.png
Generalinis
Draugai
Informaciniai
delfi_bright_blue.png
Asset 1.png
logo_charcutery_white_edited.png
BERTILS-LOGO+SLOGAN_black EN.png
logo_juju.png
Asset 1_4x.png
Mobili logo.png
Logo_BABE_2024.png
akvile_naturalus_mineralinis_vanduo.png

PRANEŠĖJAI

Augustinas.png
Ikoniški prekės ženklai laikinumo kontekste: kaip mylimam lietuviškam ženklui drąsiai keisti išraišką, bet išlaikyti savo esmę? „Žalgirio“, „Kino pavasario“ ir „Šiaulių banko“ virsmo į „Artea“ atvejai.

AUGUSTINAS

PAUKŠTĖ

Strateginės ženklodaros ir skaitmeninio dizaino agentūros „andstudio“ bendrakūrėjas ir kūrybos vadovas


Ryškiausi metų nacionaliniai rebrendingai, procesų užkulisiai iš pirmų lūpų
Dominyka Venciūtė.png
Evoliucija ar revoliucija: kada reikia tik kosmetinio,
o kada – kapitalinio organizacijos įvaizdžio remonto? 

Prof. dr. DOMINYKA VENCIŪTĖ

Rebrendingo prielaidos ir logika iš rinkodaros teorijos perspektyvos, praktiniai patarimai ruošiantis ir vykdant

Konsultacijų įmonių „Persona Cognita“ ir „The Promise“ bendrakūrėja, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto programų direktorė, dėstytoja

Julija Janus.png
„Slapta meilė“ – kaip seną legendą paversti Vilniaus turizmo veidu ir sėkmingu verslu?
Atvejo pristatymas iš pirmų lūpų

JULIJA JANUS

Kūrybinės vietokūros ekspertė, dizainerė, kuratorė, prekių ženklų „Julia Janus“ ir „Slapta meilė“ įkūrėja, Stiklo kvartalo ir Jono Meko Skersvėjo Vilniuje projektų iniciatorė

ROBERTAS.png
Nauji laikai – nauji mes: kaip nuolat likti industrijos viršūnėje inovuojant ir laiku užimant laisvą nišą?

ROBERTAS

KALINKINAS

Startuolio TINGIT atvejo pristatymas iš pirmų lūpų

Mados industrijos inovatorius, prekių ženklų „Robert Kalinkin“ ir „Tingit“ bendrakūrėjas

Jovita .png
Teisinis brendingo ir rebrendingo kontekstas: ko nepamiršti visą dėmesį sutelkus tik į kūrybinius atsinauijinimo sprendimus?

JOVITA MORTA

GABNĖ

Teisinės prielaidos, tarptautiniai ir lokalūs pavyzdžiai,
praktiniai patarimai ruošiantis

Ginčų sprendimo, pramogų ir technologijų teisės advokatų kontoros GABNĖ.GABNYS vadovaujančioji partnerė

One Nevinskiene.png
Penki dešimtmečiai pokyčių: kaip išlikti tarp lyderiaujančių prekės ženklų nepaisant kartų kaitos iššūkių?

ONA

NEVINSKIENĖ

Ilgametė Vilniaus prekybos
centro CUP generalinė direktorė 

DAIVA LIALYTĖ.png
Du agentūros „Integrity“ rebrendingai:
pirmas – „iš reikalo“, antras – „dėl grožio“, ir kiti pavyzdžiai iš ilgametės praktikos.

DAIVA

LIALYTĖ

Ryšių su visuomene ekspertė, komunikacijos agentūros „Integrity“ įkūrėja ir vadovė, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto partnerystės docentė

Eimantas kačergis.png
Rebrendingo proga jaukinamės video turinį: kaip nustoti bijoti kameros ir apie save įtaigiai kalbėti ne tik žodžiais, bet ir vaizdais? 

EIMANTAS

KAČERGIS

Vaizdo turinio ekspertas, video paslaugų įmonės „Mobili medija” įkūrėjas ir vadovas


ANA SAVICKA web 591x591-01.png
Ko verslas gali pasimokyti iš drąsaus žmogaus: nuo žurnalo vaikams redaktorės iki garsiausio Lietuvoje suknelių prekės ženklo.

ANA

SAVICKA

Tarptautinio suknelių prekių ženklo „Undress“ įkūrėja ir vadovė, drabužių siuvimo įmonės „First Priority“ bendrasavininkė

PANELINĖ DISKUSIJA

TEMA

Naujojo veido kūrimas iš arti: 

kaip žinoti, kad laikas rebrendingui atėjo, ir ką daryti po to?

RUTA LAPINSKAITE.png

Diskusiją moderuoja

Dokt. RŪTA LAPINSKIENĖ

Konsultacijų įmonės „The Promise“ bendrakūrėja, ISM Vadybos
ir ekonomikos universiteto doktorantė ir dėstytoja, konsultantė 

Diskusijoje dalyvauja:

VAIDA BUDRIENĖ.png

VAIDA BUDRIENĖ

Rinkodaros ir komunikacijos
ekspertė, „Delfi“

MEDA JONAITYTĖ.png

MEDA JONAITYTĖ

Vizualinės komunikacijos
ekspertė, „The Critical“

ASTA MIKALAJŪNIENĖ.png

ASTA MIKALAJŪNIENĖ

Žmogiškųjų išteklių valdymo ir darbdavio identiteto formavimo ekspertė, „DID Moons“

LINA MASS.png

LINA MASS

Prekių ženklų strategijos ir ženklodaros ekspertė, „Dizainerių sambūris“

JURGITA SKIOTYTĖ NORVAIŠIENĖ.png

JURGITA SKIOTYTĖ NORVAIŠIENĖ

Organizacijų vadybos ekspertė,
Visagino kultūros centras

Kontaktų vakaras kitaip: kai taurėje – vanduo! 

 

Mineralinio vandens degustacija ir vandens vartojimo kultūros pokyčių apžvalga

Pristato
akvile_naturalus_mineralinis_vanduo.png
Black & White 1.png

URTĖ

MIKELEVIČIŪTĖ

 

Sertifikuota vyno ir vandens someljė, restoranų konsultantė, maisto tinklaraštininkė, „DerVynas“

BILIETAI

Ankstyvieji
99€
Kaina galioja iki
2025.08.31
Standartiniai
139€
Kaina galioja iki
2025.10.01
Vėlyvieji
189€
Kaina galioja nuo
2025.10.01

KLAUSIATE – ATSAKOME

RENGINIŲ AKIMIRKOS

Nuotraukos: Jurgitos Kunigiškytės

ATSILIEPIMAI

„Teko „Slapto plano“ konferencijose pabūti ir dalyviu, ir pranešėju. Man didžiausias pliusas, kad visi pranešimai yra paremti ne abstrakčia teorija, o tikromis, patirtimi grįstomis istorijomis, kurios be to dar ir labai asmeniškos – kas labai reta. Kruopšti pranešėjų atranka ir fokusas į praktiką bei pasakojimai per asmenines patirtis padaro šiuos renginius nepamirštamus, nes ten kalba visų pirma žmonės ir kalba atvirai, tarsi be grimo. Tai ir paveiku, ir žavu. Taip ir toliau!"

Paulius Ignatavičius

Teatro režisierius, Klaipėdos miesto savivaldybės Kultūros skyriaus vadovas

PRENUMERUOKITE NAUJIENAS

Užsiregistruokite ir pirmieji sužinokite naujienas apie konferenciją

Ačiū!

bottom of page