APIE PROJEKTĄ
„Praktikai praktikams“ – tai butikinio formato vienos dienos pažintinės konferencijos, kuriose, klausantis gerai žinomų ir pripažintų verslo vadybos bei kitų susijusių disciplinų praktikų, galima įsigilinti vis į kitą kiekvienai organizacijai strateginę, būtent šiam laikui aktualią temą. Konferencijų ypatumas – visada geriausi savo sričių žinovai, visada įdomiausių atvejų analizė, visada autentiškų istorijų iš pirmų lūpų gausa, visada itin kokybiško turinio ir labai patrauklios kainos dermė, visada profesionali dalyvių bendruomenė, kurioje paprastai būna iki 150 žmonių ir kurioje saugu mokytis, dalintis patirtimis, megzti naudingas pažintis.
Šiemet konferencijas organizuojančios agentūros „Slaptas planas“ edukacinėmis iniaciatyvoms toliau kryptingai vystyti buvo įsteigta ir tokio paties pavadinimo viešoji įstaiga. Pati agentūra 2023 metais įkurta ilgamečio komunikacijos praktiko, praeityje daugelio kultūros, švietimo, mados ir gyvenimo būdo verslų ir įstaigų komunikacijos stratego Arnoldo Remeikos. Iki tol jis su komanda penkerius metus sėkmingai vystė pernai parduotą ir toliau veiklą tęsiantį edukacinį projektą „Suprasti madą“, sulaukusį didelio žinomumo ir pripažinimo.
„Jaučiu misiją šalia praktinio darbo su esamais klientais suteikti galimybes visiems norintiems patiems perprasti šiai dienai aktualiausių komunikacijos ir rinkodaros procesų svarbą, mokėti šias strategijas taikyti praktikoje, mokytis iš ryškiausių verslo praktikų sėkmių, o ypač nesėkmių, burtis į bendruomenę, kurioje saugu dalintis, kurioje gimsta įdomiausios partnerystės, kurioje nėra konkurencijos ir yra vieni kitų palaikymas bei auginimas“, - sako „Slapto plano“ įkūrėjas ir konferencijų ciklo „Praktikai praktikams“ vienas organizatorių Arnoldas Remeika.
Šiuo metu komunikacijos agentūra „Slaptas planas“ tiek dirba su klientais, kuriems kuria ir padeda įgyvendinti komunikacijos strategijas, – daugiausiai su žinomais kultūros ir pramogų projektais, tiek dukart per metus rengia butikines konferencijas verslų savininkams, įvairių grandžių vadovams ir specialistams, kurie jaučia poreikį patys perprasti ir be išorinės pagalbos vystyti komunikacijos, rinkodaros, darnios verslo plėtros strategijas. 2023 m. spalį sėkmingai surengta pilotinė konferencija „Ryšių su visuomene ABC: kaip išsiskirti iš kitų, pasiekti savo klientus ir tapti žinomais bei sėkmingais“, 2024 m. kovą įvyko antroji konferencija „Asmeninio brendingo ABC: kaip aplink save susikurti stiprų ir autentišką prekės ženklą“.